Online produktivitetssvit med ordbehandlare, kalkylblad och presentationsfunktioner
Zoho Docs är en praktisk online produktivitetssvit som kombinerar tre huvudsakliga appar: en ordbehandlare, ett kalkylblad och en presentationsredigerare. På sätt och vis fungerar Zoho Docs som en onlineversion av Word, Excel och PowerPoint.
Användningen av Zoho Docs är verkligen enkel. Du kan skapa ett gratis konto (som ger dig 1 GB gratis online-lagring) eller prenumerera på en av deras betalda planer, som börjar på $3/månad för 5 GB. När du är inloggad på systemet kan du komma åt Zoho Docs från vilken webbläsare som helst och använda det som du skulle använda vilken vanlig ordbehandlare som helst.
Eftersom det är en online-app ger Zoho Docs dig åtkomst till dina dokument när som helst, var som helst, så länge du har en internetanslutning. Och om du någonsin har använt en produktivitetssvit är inlärningskurvan i princip noll. Zoho Docs har en snyggt utformad gränssnitt och är tydlig och enkel att använda, samtidigt som den erbjuder ett brett utbud av redigeringsverktyg.
Zoho Docs låter dig organisera dina dokument i mappar, tagga dem för bättre hantering och även dela dem via e-post från appen själv. Det kanske inte är lika populärt som andra online produktivitetssviter, men det betyder inte att det är sämre.
Med Zoho Docs kan du enkelt skapa, redigera och lagra dina dokument, kalkylblad och presentationer online och komma åt dem från vilken dator som helst som är ansluten till internet.
Användarrecensioner om Zoho Docs
Har du provat Zoho Docs? Var den första att lämna din åsikt!